وبلاگicon
ُسه قلوها



















لذت تنهاییــــــــــــــــ
توجه : مطالب این وبلاگ هیچ ربطی به اسم وبلاگ ندارد :دی

 ﻋﺎﻏﺎ ﻣﺎ ﯾﻪ ﻫﻤﺴﺎﯾﻪ ﺩﺍﺭﯾﻢ ﺍﯾﻨﺎ ﺳﻪ ﺗﺎ
ﺩﺧﺘﺮ
ﺩﺍﺭﻥ ﺳﻪ ﻗﻠﻮ!!!!
ﯾﻌﻨﯽ ﻻﻣﺼﺒﺎ ﺍﻧﮕﺎﺭ ﮐﭙﯽ ﭘﯿﺴﺘﺸﻮﻥ
ﮐﺮﺩﯼ
ﻣﺎﺩﺭﺷﻮﻧﻢ ﺍﻋﺘﺮﺍﻑ ﮐﺮﺩﻩ ﮐﻪ ﻧﻤﯿﺘﻮﻧﻪ
ﺗﺸﺨﯿﺼﺸﻮﻥ ﺑﺪﻩ !!!!!ﺳﻪ ﺗﺎﺷﻮﻧﻮ ﺑﺎﻫﻢ
ﺑﺒﯿﻨﯽ
ﮐﻔﺖ ﻣﯿﺒﺮﻩ ..... ﺣﺎﻻ ﺍﺳﻤﺎﺷﻮﻥ : ﭘﺮﻭﺍﻧﻪ
ﭘﺮﯾﺴﺎ
ﭘﺮﯾﺎ ﮐﻪ ﺑﻪ ﻫﺮﺳﻪ ﺗﺎﺷﻮﻥ ﻣﯿﮕﻦ ﭘﺮﯼ !!!!
ﮐﻼ
ﻣﻠﺘﯽ ﺭﻭ ﺳﺮﮐﺎﺭ ﮔﺬﺍﺷﺘﻦ ......
ﺣﺎﻻ ﭼﻨﺪ ﻭﺥ ﭘﯿﺶ ﯾﮑﯿﺸﻮﻥ ﻗﺮﺍﺭ ﺑﻮﺩ
ﻋﺮﻭﺳﯽ
ﮐﻨﻪ ﻣﻨﻢ ﻭﺍﺳﻪ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﻣﺤﮑﻢ ﮐﺎﺭﯼ ﺷﻪ
ﺭﻓﺘﻢ ﺑﻪ
ﺳﻪ ﺗﺎﺷﻮﻥ ﺗﺒﺮﯾﮏ ﮔﻔﺘﻢ ﺑﻌﺪﺍ ﻓﻬﻤﯿﺪﻡ
ﺳﻪ ﺑﺎﺭ ﺑﻪ
ﯾﮑﯿﺸﻮﻥ ﮐﻪ ﻋﺮﻭﺳﻢ ﻧﺒﻮﺩﻩ ﺗﺒﺮﯾﮏ
ﮔﻔﺘﻢ *-*
ﺣﺎﻻ ﺍﯾﻦ ﻫﯿﭽﯽ ﺗﻮ ﻋﺮﻭﺳﯽ ﺑﻪ ﺑﺎﺑﺎﻡ
ﻣﯿﮕﻢ ﻓﮏ
ﮐﻨﻢ ﺍﯾﻦ ﺩﻭﻣﺎﺩﻩ ﺑﯿﻦ ﺍﯾﻦ ﺳﻪ ﺗﺎ ﺩﻩ ﺑﯿﺲ
ﺳﯽ
ﭼﻞ ﮐﺮﺩﻩ ﺍﯾﻦ ﯾﮑﯽ ﺭﻭ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﻓﺮﻣﻮﺩﻩ
ﺍﺧﻪ ﺍﯾﻨﺎ
ﮐﻪ ﺍﺻﻼ ﺑﺎﻫﻢ ﻓﺮﻕ ﻧﺪﺍﺭﻥ ﺑﺎﺑﺎﻡ ﺑﺮﮔﺸﺘﻪ
ﻣﯿﮕﻪ
ﺧﺎﮎ ﺗﻮ ﺳﺮﺕ ﺑﭽﻪ ﻣﺮﺩﻡ ﻧﺼﻔﻪ ﺗﻮﻩ
ﺭﻓﺘﻪ ﯾﻪ ﺯﻥ
ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺑﺎ ﺩﻭﺗﺎ ﺯﺍﭘﺎﺱ ﺗﻮ ﯾﻪ ﺩﻭﻧﻪ
ﭘﻨﭽﺮﺷﻢ
ﻧﻤﯿﺘﻮﻧﯽ ﺑﮕﯿﺮﯼ !!!!!!!
ﺩﯾﮕﻪ ﻭﺳﻂ ﻋﺮﻭﺳﯽ ﺍﻓﻖ ﮔﯿﺮ ﻧﻤﯿﻮﻣﺪ
ﺭﻓﺘﻢ ﺗﻮ
ﻓﻠﺶ ﺩﻭﺭﺑﯿﻦ ﻓﯿﻠﻢ ﺑﺮﺩﺍﺭ ﻣﺤﻮ ﺷﺪﻡ...

 

 



نظرات شما عزیزان:

دلخون شیرین عسل
ساعت13:15---22 اسفند 1392
اگه كسي رو دوس داري ...

نه براش ستاره باش نه آفتاب

چون هر دوشون مهمون زودگذرن !!!

براش" آسمون باش" كه هميشه بالاي سرش باشي
پاسخ: اما نه یک آسمان سیاه... اوه اوه چی چی گفتم!!! o-O


دلخون شیرین عسل
ساعت13:02---22 اسفند 1392
با من آن جور که بـا دیگران حرف میزنی .. حرف نزن ..



من با همه فرق دارم ...



آنها برای خودشان دیوانه اند .. من دیوانه ي تو اَم ...
پاسخ: من خودمم دیوونم بابا کجا اومدی؟


دلخون شیرین عسل
ساعت12:59---22 اسفند 1392

پاسخ: ممنووووووووووونم... استدعا میکنم...


دلخون شیرین عسل
ساعت12:53---22 اسفند 1392
هوا را هرچقدر كه نفس بكشي

باز براي كشيدنش بال بال ميزني!

عين تو كه هرچقدر كه باشي

باز بايد باشي.....!!!
پاسخ: خب چون تویی باشه... بازم میمونم...:)


دلخون شیرین عسل
ساعت12:49---22 اسفند 1392
بعضی آدمها بوی خوب دارند حتی وقتی دورند !!!

دلت که براشون تنگ میشه ،

بوی خوبشون تو ذهنت میپیچه

و اونقدر دلت هواشونو میکنه که

دوست داری محکم بغلشون کنی …
پاسخ: مثل مادر... وقتی که دیگه نیست:((((((((((((


دلخون شیرین عسل
ساعت12:45---22 اسفند 1392
نه که الانم نگفتی

ههههههههههههههه
پاسخ: د نکتش همینجا بود دیگه :))


دلخون شیرین عسل
ساعت12:45---22 اسفند 1392
شوخی کن اشکالی نداره

خودم بهت اجازه میدم
پاسخ: نه ولش کن... من از شوخی با دختر جماعت خیری ندیدم... البته کسی مقصر نیست... دخترها رو بعضی چیزا حساس ان...


دلخون شیرین عسل
ساعت12:37---22 اسفند 1392
به منچه


پاسخ: حیف که به خودم قول دادم با دخترا شوخی نکنم وگرنه میگفتم سرت تو... :)


دلخون شیرین عسل
ساعت12:33---22 اسفند 1392
کار نشد نداره آقا امیر
پاسخ: وااااااااااااااااااااااااااااای خدا... بابا منم همینو میگممممممممممممممممم دیگههههههههههه


دلخون شیرین عسل
ساعت12:24---22 اسفند 1392
وقتی پسر دختر رو بخاطر سکس نخواد و دختر هم بخاطر پول پسر رو نخواد

مطمئن باش بهترین زندگی درست میشه واسشون
پاسخ: اینو میدونم... منم میگم تو این شرایط واقعا پاک موندن سخته... ولی شدنیه... اصن واسه اینکه بدونی موضوع اصلی وبلاگ قبلیم دقیقا همین بود... توش اینقدر نصیحت و درد دل کرده بودم هرکی میومد توش اشکش درمیومد...


دلخون شیرین عسل
ساعت12:17---22 اسفند 1392
داره به شرطی که دو طرف بخوان
پاسخ: مشکل دقیقا همینه...


دلخون شیرین عسل
ساعت12:08---22 اسفند 1392
اصن دختر باید تو پاییز ک میخواد بره بیرون



لباس گرم نپوشه ک سردش بشه و



پسره کتشو بده بهش



دختره بگه پس خودت چی



بگه بپوش عزیزم بوی عطرتو بگیره لباسم
پاسخ: کاش فقط یدونه از این چیزای قشنگ واقعیت داشت...


hadis
ساعت3:33---22 اسفند 1392
خخخخخخخ مگه داریم؟؟

خیلی باحال بود
پاسخ: اره داریم :))


صبا
ساعت13:50---21 اسفند 1392
وا..
پاسخ: :))


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: -- ادامه مطلب --
برچسب:, -- -- A.M.I.R --